Subject: Ed: andmekaitsespetsialist
From: "Roosipuu Sirle" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 12 Jun 2024 09:36:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas olete minu eelmise kirja kätte saanud?

Lisan juurde, et meil on ka Grupiga ühiselt toimiv infomeil ning kodulehel
vastavasisuga info olemas, mis puudutab GDPR-i.

Lugupidamisega

Sirle Roosipuu

Kommunikatsioonispetsialist

Communication Specialist

Group Functions

Mobiil: +372 50 53 767

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

Saatja: Roosipuu Sirle
Saatmisaeg: teisipäev, 4. juuni 2024 09:57
Adressaat: [email-masked]
Teema: andmekaitsespetsialist

Tere

Kas oskate nõu anda?

Oleme juriidiline ettevõte, kes kuulub Enersense Gruppi. Tegemist on
rahvusvahelise Grupiga. Meil on praegu Grupi ülene andmekaitsespetsialist.
Kas sellest piisab või peab olema meil siiski eraldi isik või peab see
Grupi poolt määratud isik oskama  eesti keelt?

Tervitades

Sirle Roosipuu

Kommunikatsioonispetsialist

Communication Specialist

Group Functions

Mobiil: +372 50 53 767

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.